Para orquestra sinfónica e electrónicas, 2024
Galicia reimaxinada nunha obra de ciencia ficción sonora: Alan Lomax, Miles Davis e un guiño á intelixencia artificial.
(Duración 10′) Fr.I., Fr.II/picc., Ób., C.I., Cl. Sib., Cl.B. Sib., Fgt., Cfgt., 4 tpa., 2 tpt, Timb., 1 perc. (Vib., campá en mi, tam-tam, lira), Pno., Corda.
Obra estreada pola Real Filharmonía de Galicia o 3 de maio de 2024.
Faramontaos 1952 inspírase nas imaxes do Instagram de Galicia artificial. Nelas vemos fotografías xeradas con intelixencia artificial que nos remiten a unha Galicia imaxinaria, misturando escenas de mediados do S.XX con mundos de ciencia ficción.
Faramontaos 1952 conta a historia dalgún tipo de vida extraterrestre que chega nun obxecto voador a esta aldea co consecuente choque cultural. Durante a súa estadia escoita o son das gaitas, o chifro do afiador ou os sons das procesións e do entroido.
En realidade é a historia de Alan Lomax, musicólogo que visitou Faramontaos no ano 1952 para recoller melodías populares. O choque cultural á súa chegada non debeu ser menor que se a expedición fose extraterrestre.
A vida extraterrestre está representada pola electrónica, que mistura sintetizadores e código morse para crear unha linguaxe propia do cine de ciencia ficción dos anos 80.
Galicia reimaxinada nunha obra de ciencia ficción sonora: Alan Lomax, Miles Davis e un guiño á intelixencia artificial.
(Duración 10′) Fr.I., Fr.II/picc., Ób., C.I., Cl. Sib., Cl.B. Sib., Fgt., Cfgt., 4 tpa., 2 tpt, Timb., 1 perc. (Vib., campá en mi, tam-tam, lira), Pno., Corda.
Obra estreada pola Real Filharmonía de Galicia o 3 de maio de 2024.
Faramontaos 1952 inspírase nas imaxes do Instagram de Galicia artificial. Nelas vemos fotografías xeradas con intelixencia artificial que nos remiten a unha Galicia imaxinaria, misturando escenas de mediados do S.XX con mundos de ciencia ficción.
Faramontaos 1952 conta a historia dalgún tipo de vida extraterrestre que chega nun obxecto voador a esta aldea co consecuente choque cultural. Durante a súa estadia escoita o son das gaitas, o chifro do afiador ou os sons das procesións e do entroido.
En realidade é a historia de Alan Lomax, musicólogo que visitou Faramontaos no ano 1952 para recoller melodías populares. O choque cultural á súa chegada non debeu ser menor que se a expedición fose extraterrestre.
A vida extraterrestre está representada pola electrónica, que mistura sintetizadores e código morse para crear unha linguaxe propia do cine de ciencia ficción dos anos 80.